Nástupce modelu 107, který se v TPCA vyrábí spolu s dalšími minivozy Toyotou Aygo a Citroënem C1 od roku 2005, si odbude světovou premiéru na ženevském autosalonu na začátku března. Podle Venturiniho bude mít nápaditější interiér než jeho předchůdce. Objevit by se mohla i verze s otevřenou střechou. Naopak s elektromobilem se spíše nepočítá.
Peugeot bude novou 108 uvádět na jednotlivé trhy postupně. Přednost asi dostanou klíčové odbytiště v západní a jižní Evropě. Na nové modely se kolínský závod připravil již loni na podzim. Automobilka do nových technologií investovala stovky milionů Kč.
České zastoupení značky loni zvýšilo prodej osobních a lehkých užitkových aut o 13 procent na 8884 vozů, z toho bylo 7252 osobních aut, což je pětiprocentní tržní podíl. Ten si chce letos udržet.
Firma letos začne v tuzemsku prodávat elektrickou dodávku Partner Electric a také nejvýkonnější sériový Peugeot všech dob pod označením RCZ R. Ten disponuje čtyřválcovou přeplňovanou šestnáctistovkou o výkonu 270 koní. Rozrůst by se měla i síť prodejních míst, a to stejně jako loni o tři nová centra. Ta se otevřou v Příbrami, Novém Boru a Ostravě.
jsa jw



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
