V prvním tendru pošta poptává ve dvou částech vždy 250 až 873 třímístných užitkových vozů s ložným prostorem nejméně 12 metrů krychlových na klasické palivo, nebo na zemní plyn. Druhá soutěž hledá v šesti kategoriích 595 až 1166 vozidel. Z toho část na CNG nebo s pohonem 4x4.
Podnik chce vozy pořídit na operativní leasing. Předpokládá uzavření několika strategických kontraktů, které jí umožní reagovat podle aktuální situace.
Ještě před třemi lety bylo průměrné stáří vozidla na poště deset let a podnik původně předpokládal celkovou obnovu až do konce roku 2015. Proces ale o více než rok urychlil. Klíčovým kriteriem u každého tendru jsou celkové náklady po dobu životnosti vozidla, což na poště představuje pět let, či 125.000 najetých kilometrů.
Poštovní flotila má nyní celkem 5340 vozidel. V barvách podniku jezdí osobní auta a malé dodávky značek Škoda, Fiat, Volkswagen, Peugeot, Ford a Hyundai.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
