Nárůst počtu cestujících ve vlacích organizace zaznamenala i přes to, že rozsah železničního spojení po Praze se vloni proti roku 2012 výrazně neměnil. "Ve svém důsledku to může znamenat zklidnění automobilové dopravy na území hlavního města,“ uvedl k číslům pražský radní pro dopravu Jiří Pařízek. Jedinou zásadnější změnou bylo zavedení linky S34 mezi Masarykovým nádražím a Čakovicemi, která zkrátila dosavadní hodinový interval vlaků na této trati vedoucí z Prahy do Mladé Boleslavi na půl hodiny.
Přes příznivý nárůst počtu cestujících zůstává vlak jako prostředek městské hromadné dopravy daleko za metrem a dalšími prostředky. Metro během dne přepraví zhruba 1,2 milionu lidí. Další milion cestujících denně přepraví tramvaje a podobné množství cestujících přepraví i městské autobusy, dodal mluvčí ROPID Filip Drápal.
Na jízdenku integrované dopravy jezdí na území Prahy ve vlacích ve všední den přes 73 procent všech cestujících. V okolních tarifních pásmech využívá společný doklad zhruba 57 procent cestujících. Nadpoloviční většina cestujících využívá jízdenky integrované dopravy na území hlavního města i o víkendu.
Průzkum ROPID dělal na podzimu 2013 a tazatelé vyzpovídali na 100 tisíc cestujíc. Slouží jako podklad pro stanovení výše úhrady Českým drahám za uznávání jízdenek integrované dopravy.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
