Dohoda z přelomu roku ukončila více než rok dlouhá jednání s americkým odborovým svazem UAW. Napjaté rozhovory s odboráři podkopávaly snahy šéfa Fiatu Sergia Marchionneho o plné propojení zdrojů obou firem. Marchionne se chce s pomocí Chrysleru zbavit ztrát automobilky v Evropě prostřednictvím sdílení technologií, financí a dealerských sítí.
Fiat zaplatí zaměstnaneckému fondu VEBA propojenému s UAW za zbylý podíl 3,65 miliardy dolarů; z toho samotný Fiat dá ze své hotovosti 1,75 miliardy dolarů a zbytek poskytne Chrysler formou mimořádných dividend. Chrysler se navíc zavázal, že po uzavření dohody fondu vyplatí dalších 700 milionů dolarů.
Chrysler musel v roce 2009 požádat o bankrotovou ochranu a firmu zachraňovala vláda. Později získal pětinový podíl a kontrolu nad vedením podniku Fiat a svůj podíl postupně navýšil až na 58,5 procenta. Podle dohody z roku 2009 měl Fiat opci na koupi zbylých akcií, které vlastnil fond VEBA, ale obě strany se dlouho nedokázaly dohodnout na ceně.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
