Volkswagen je sice největším prodejcem automobilů v Evropě a Číně, firma ale pořád nepochopila, jak by mohla uspět ve Spojených státech, řekl Osterloh novinářům ve Wolfsburgu. Zopakoval nedávnou kritiku nového šéfa americké divize Volkswagenu Michaela Horna, podle něhož ústředí koncernu nevěnuje pozornost dynamice tamního trhu.
Automobilka dosadila do čela americké divize Horna minulý měsíc. Prodej značky Volkswagen v USA loni klesl o 6,3 procenta a firmu kvůli tomu odsunula japonská Subaru na desátou příčku amerického trhu.
Tento měsíc generální ředitel Volkswagenu Martin Winterkon oznámil plán investovat v Severní Americe v příštích pěti letech sedm miliard USD (142 miliard Kč) a představit sportovně-užitkový vůz vytvořený pro místní trh. Osterloh poukázal dnes na to, že kromě SUV potřebuje Volkswagen v USA i vozy typu pick-up.
Největší evropská automobilka chce do roku 2018 zvýšit prodej své značky VW a luxusní značky Audi v USA na jeden milion vozů. Loni tam prodala 600.000 vozů.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
