Analytici podle průzkumu agentury Reuters předpokládali, že čistý zisk za tři měsíce do konce prosince dosáhne 2,23 bilionu wonů. Před rokem výsledky poškodily náklady na odškodnění majitelů aut za chybné informace o spotřebě pohonných hmot, a zisk tehdy nečekaně klesl.
Hyundai se v loňském posledním kvartálu potýkal s posilováním domácí měny. Won k americkému dolaru ve čtvrtém čtvrtletí oproti předešlému roku stoupl o tři procenta a k japonskému jenu o 27 procent. To snížilo hodnotu zahraničních příjmů společnosti Hyundai v domácí měně a poškodilo její konkurenceschopnost ve Spojených státech a na dalších klíčových trzích v zahraničí. Automobilka měla problémy i na domácím trhu, kde naopak rostly tržby zahraničním konkurentům, jako jsou automobilky Volkswagen či Mercedes-Benz.
Celkové tržby Hyundai ve čtvrtletí klesly o 3,4 procenta na 21,94 bilionu wonů.
Hyundai Motor je největší automobilkou v Jižní Koreji a spolu se sesterskou společností Kia Motors tvoří pátého největšího výrobce aut na světě. Hyundai v listopadu 2008 zahájil sériovou výrobu osobních automobilů v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Loni zde vyrobila celkem 303.460 osobních automobilů. Plán tak překročila o 1,15 procenta.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
