Pro letošní rok automobilka očekává, že roční odbyt skupiny vůbec poprvé překoná hranici deseti milionů vozů. Cílem je zvýšit letos prodej na 10,32 milionu vozů, což by oproti loňskému roku znamenalo zvýšení o čtyři procenta. V prodeji Toyoty jsou zahrnuty i vozy sesterských firem Daihatsu Motor a Hino Motors. Pokud jde o výrobu, plánuje skupina letos po celém světě vyrobit 10,43 milionu vozů, o tři procenta víc než loni.
Toyota vystřídala GM v čele světového prodeje automobilů v roce 2008. V roce 2011 však GM získala prvenství zpět kvůli problémům japonské společnosti v důsledku ničivého zemětřesení v Japonsku a masivního stahování vozů do servisů. Jednu dobu předstihla Toyotu v prodeji i skupina Volkswagen.
GM loni prodal 9,71 milionu vozů, o čtyři procenta víc oproti předešlému roku. Volkswagenu stoupl prodej zhruba o pět procent na více než 9,7 milionu vozidel. Skupina Volkswagen, do které patří i česká Škoda Auto, se do roku 2018 hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
