Spor se dostal k rozhodčímu soudu poté, co Metrostav v prosinci loňského roku stavbu tunelu zastavil. Důvodem jsou především neproplacené faktury za 2,155 miliardy korun. Metrostav navíc tvrdí, že chybí projektová dokumentace, stavbaři tak prý nemohou pokračovat v práci. Praha se ale obává, že smlouvy s Metrostavem jsou neplatné. Faktury tak prý nemůže zákonnou cestou proplatit. Rozhodnout má proto arbitráž.
Tunel Blanka měl být původně zprovozněn v roce 2011, termín se později odsunul na jaro 2014, nyní se diskutuje o létě. Cena stavebních prací i technologie měla být zhruba 26 miliard korun, prodraží se ale pravděpodobně na 36 miliard korun.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
