"Připravujeme a realizujeme dvě velké investiční akce. Jedna je loupací a zušlechťovací linka, která začne postupně nabíhat od 30. června, a akce modernizace kontidrátové tratě, jejíž hlavní část je přichystána na září, kdy bude odstavena nynější kontidrátová trať a nahrazena novým redukčním a kalibračním blokem," řekl Czudek.
Výstavba loupací a zušlechťovací linky bude stát zhruba 700 milionů korun. U této investice jde především o zlepšení povrchových vlastností tyčové oceli, která patří k nejprodávanějším výrobkům společnosti. Rovněž modernizace kontidrátové trati bude stát přibližně 700 milionů korun. Železárny díky ní zvýší svou konkurenceschopnost, termomechanické válcování drátu totiž zlepší jeho vlastnosti.
TŽ loni vyrobily přes 2,5 milionu tun oceli, což je zhruba stejně jako o rok dříve a nejvíce v Česku. V roce 2012 dosáhly zisku 793 milionů korun, což bylo o 584 milionů méně než v roce 2011. Hlavní výrobkové portfolio TŽ tvoří ocelové válcované výrobky, jako jsou válcovaný drát, kolejnice a hutní polotovary. Podnik zaměstnává téměř 6000 lidí.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
