Třetí fiskální čtvrtletí je pro irského přepravce tradičně slabším obdobím a ztráta 35 milionů eur je nejhorším výsledkem od roku 2008, napsala agentura Reuters. Předloni ve stejném období byla firma v zisku přes 18 milionů eur. Podle generálního ředitele Michaela O'Learyho ztrátu způsobil pokles průměrných cen letenek, které se snížily o devět procent, a vliv směnných kurzů. Firma ale prý ztrátu předpokládala a za celý rok nadále očekává zisk mezi 500 a 520 miliony eur.
Ryanair ve fiskálním třetím čtvrtletí, které skončilo 31. prosince, přepravil o šest procent víc cestujících než loni. Tržby ale kvůli levnějším letenkám stagnovaly. Britskému konkurentu easyJet se naopak ve stejném období podařilo zvýšit příjem o 7,7 procenta, zatímco počet cestujících mu stoupl o 4,2 procenta.
Ryanair loni varoval, že se mu zřejmě nepodaří dodržet letošní prognózu zisku. Zdůvodňoval to tvrdou konkurencí v Evropě, která stlačila průměrné ceny letenek na zimní měsíce. Společnost, která bojuje s pověstí, že poskytuje nekvalitní zákaznické služby, v minulém roce také oznámila, že snižuje některé poplatky a umožní vzít si na palubu druhé příruční zavazadlo zdarma. Podle Michaela Cawleyho z vedení firmy se tyto změny na zisku zatím neprojevily. Reakce je ale prý pozitivní, především pokud jde o včasnost rezervací.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
