Minulý rok automobilka představila osm nových nebo přepracovaných modelů. "S nárůstem o 16,5 procenta a s nejlepším lednovým výsledkem v historii jsme působivě potvrdili vysokou výkonnost druhého pololetí 2013," uvedl Werner Eichhorn ze Škody Auto.
V západní Evropě Škoda v lednu dodala zákazníkům 30.100 vozů, tedy o 13,4 procenta více než v lednu 2013. Na svém druhém největším trhu, v Německu, zvýšila Škoda prodeje o 6,7 procenta na 9500 vozů.
Ve východní Evropě zvýšila Škoda dodávky zákazníkům o 11,1 procenta na 6900 vozů. V Rusku, na třetím největším trhu značky, si Škoda v lednu polepšila meziročně o 2,6 procenta na prodaných 4700 vozů.
Ve střední Evropě stouply v lednu prodeje Škody o 26 procent na 11.200 prodaných vozů. Na českém trhu si automobilka polepšila o 27,8 procenta, dodala zde 4700 vozů, téměř o 1000 více než v lednu 2013.
Na svém největším trhu, v Číně, dosáhla automobilka v lednu nejlepšího měsíčního výsledku v historii. Prodej aut tam vzrostl o 27,3 procenta na 27.500 vozů.
Škoda Auto pokračuje ve své modelové ofenzivě, která jí má zajistit do roku 2018 prodej 1,5 milionu aut ročně. Už na jaře na autosalonu v Ženevě představí automobilka novou variantu Octavie v podobě pětidvéřového kupé Vision C, novou Octavii Scout nebo Octavii s pohonem na stlačený zemní plyn. V říjnu by měla Škoda na autosalonu v Paříži uvést novou generaci Fabie, připravena je také studie většího SUV.
V roce 2012 dosáhla firma obratu 262,6 miliardy korun, na celkovém exportu České republiky se podílela 7,3 procenta. Letos by automobilka měla poprvé prodat přes milion vozů. Výroba v Česku má překročit rekordních 600.000 vozů.