Dvacetiletá Samková má tak podle něj všechny atributy k tomu, aby byla marketingově úspěšná. Upozornil na její příkladný přístup k médiím. "Je jednou z mála, co to zvládá," podotkl. Hlavní její výhodou je podle něj to, že není tuctová. Připomněl v této souvislosti knírek, který si maluje před jízdou. "Pro některé značky to je poklad," poznamenal.
Köppl míní, že důležité nyní bude hlavně to, aby Samková vedle udržení sportovní výkonnosti byla nadále konzistentní ve svém vystupování. Samková bude prý atraktivní zejména pro značky, které chtějí být neformální.
Za marketingovým úspěchem sportovců podle mediálních expertů vedle sportovního výsledku bývá například obliba konkrétní disciplíny či schopný manažerský tým. V minulosti se podařilo prosadit i jedincům, kteří neskončili na místech nejvyšších, ale dokázali zaujmout svým příběhem.
"Obecně platí, že komerčně může využít sportovec svého úspěchu za několika předpokladů: předně musí mít to štěstí a být úspěšný v disciplíně, která má dobrý komerční potenciál," uvedl prezident Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Pavel Brabec. Příkladem jsou podle něj právě moderní sporty X-games, jejichž hvězdami jsou prakticky všechny špičky akrobatického lyžování, které jsou i na zimní olympiádě v Soči.
V českém prostředí se v této disciplíně v minulosti podařilo zazářit akrobatickému lyžaři Aleši Valentovi, který sportovní marketing podle mnohých ovládl dokonale.
Samková před finálovým startem vycenila zuby a zacvakala jimi do kamery. Předváděla vlky, co má namalované na autě a v Soči je měla i na helmě. Samkové byl po vítězném závodě plný cílový prostor. Zahraniční média tam zaujal i její tradiční knír namalovaný pod nosem. Odpovídala s úsměvem a ochotně. Na tiskovou konferenci přišla také v obrácené bundě. "Je to crazy," řekla.