Vedení dvou holdingů, které rodina Peugeotů vlastní, schválilo všechny návrhy, které PSA s čínskou firmou sjednala, uvedl zdroj. Jde zejména o plán zvýšení kapitálu o tři miliardy eur (82 miliard Kč).
Peugeot a Dongfeng jednají už několik měsíců o dohodě, která by francouzského výrobce zachránila před pádem. Předpokládá se, že Číňané se spolu s francouzskou vládou zúčastní navýšení kapitálu a získají v PSA po 14 procentech akcií.
PSA patří mezi podniky, na které měl největší dopad kolaps evropského automobilového trhu. Automobilka se nyní snaží snížit svou závislost na Evropě, kde automobilový trh těžce zasáhla úvěrová krize. PSA potřebuje finanční injekci, aby se udržela nad vodou.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
