"Finanční prostředky, které jsme dnes oznámenou investicí získali, nám umožní posílit náš vliv v klíčových teritoriích v čele s USA. Investici využijeme především na další vývoj našich analytických produktů, posílení klientského servisu a marketingových aktivit," uvedl jeden ze zakladatelů a ředitel divize klientského servisu Socialbakers Lukáš Maixner.
Socialbakers rychle rozšiřuje seznam svých klientů, společností, které k efektivnímu naplánování svých marketingových kampaní na sociálních sítích potřebují obsáhlá a přesná data a hlavně srozumitelné analytické nástroje, dodal spolumajitel investiční společnosti Index Ventures Jan Hammer.
Portfolio Socialbakers obsahuje více než 2000 klientů ze 100 zemí, včetně poloviny žebříčku Fortune 500. Na data společnosti se spoléhají například firmy Samsung, Danone, Lufthansa, L´Oreal, Disney, KLM, Henkel, LVMH, NHL či Lamborghini.
S milionem měsíčních návštěv je dnes Socialbakers.com největším světovým portálem nabízejícím marketingovým expertům a agenturám široké spektrum dat a analytických informací ze sociálních sítí Facebook, YouTube, Twitter, Google +, LinkedIn a dalších.
Společnost Socialbakers vznikla v roce 2009 v Plzni. Hlavní sídlo má v Praze a pobočky v New Yorku, Londýně, Singapuru, Istanbulu, Dubaji, Mnichově, Sao Paolu, Mexico City, zaměstnává přes 300 lidí.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
