Všechny tři vozy se začnou v Kolíně vyrábět v květnu a na trh mají postupně přicházet od června. K dostání budou ve tří a pětidveřovém provedení a s odklápěcí střechou. Auta jsou o dva až čtyři centimetry delší než první generace, zavazadlový prostor se zvětšil zhruba o tři desítky litrů na až 196 litrů. K dispozici budou dva benzinové motory o objemu 1,0 a 1,2 litru. Počet použitých dílů vzrostl o pětinu, celkově pochází 80 procent komponent z ČR a 16 procent z Polska.
Cenu oznámí zastoupení značek až před zahájením prodeje, podle neoficiálních informací by se neměla příliš lišit od ceny první generace. U té se ceny pohybují kolem dvousettisícové hranice.
Proti předchozí generaci slibují nové modely větší možnost individualizace, větší množství barevných provedení i bohatší výbavu. Například Aygo poskytuje v exteriéru asi deset částí, které lze snadno nahradit díly jiné barvy či provedení, aby si zákazníci mohli nakonfigurovat vůz podle vlastního vkusu.
Automobilka TPCA vyrábí mini vozy od roku 2005. Od té doby do loňska dodala na trh 2,33 milionu aut, z toho 765.862 vozů Aygo, 799.033 Peugeot 107 a 764.289 Citroën C1. Největším odbytištěm je Francie s podílem 19 procent, následuje Itálie a Velká Británie.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
