Největší z hlediska délky stavby a ceny jsou zakázky na nové úseky dálnice D3 z Borku do Ševětína a z Ševětína dále do Bošilce na Českobudějovicku. První z veřejných zakázek představuje stavbu téměř 11 kilometrů dálnice za 1,7 miliardy korun. Druhý osmikilometrový úsek má podle ministerstva dopravy vyjít na 2,3 miliardy korun.
Přeložka silnice I/68 Třanovice - Nebory na Českotěšínsku si vyžádá 2,1 miliardy korun, povede severněji než současná komunikace a vyhne se obcím Hnojník a Střítež. Cena ostatních tendrů na stavbu R4 mezi Skalkou a křížením se silnicí druhé třídy 118, I/44 z Koutů nad Desnou na Červenohorské sedlo, Obchvatu Znojma a stavba zhruba pěti kilometrů silnice první třídy I/34 Božejov- Ondřejov - Pelhřimov se pohybuje ve stovkách milionů korun.
Na jednotlivé zakázky chystá dopravní resort otevřená výběrová řízení. Vítěze soutěží vybere především podle nabídnuté ceny. Hodnota zakázky bude představovat 90 procent celkového hodnocení. Zbylých deset procent připadá na délku záruční doby, kterou budou stavební firmy ochotny na stavbu komunikací poskytnout.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
