Představitelé Řecka a zástupci Evropské unie a Mezinárodního měnového fondu doufali, že se podaří dokončit hodnocení reformního pokroku Řecka podle podmínek mezinárodní pomoci do pondělí, kdy se v Bruselu sejdou ministři financí eurozóny. Jednání se však nepodaří do té doby dokončit, protože obě strany se nejsou schopné dohodnout na několika bodech, jako na strukturálních opatřeních, která mají zvýšit hospodářskou konkurenceschopnost země, a na výši dalšího kapitálu pro řecké banky.
Současná revize plnění záchranného programu začala loni v září. Je to tak zatím nejdelší revize od roku 2010, kdy Řecko dostalo první záchranný úvěr.
Řecko je již vyčerpané úsporami a stále více vzdoruje věřitelům, kteří, jak se záchrana blíží ke konci, tlačí zemi k dalším reformám. Řecko již dostalo 218 miliard eur (téměř šest bilionů Kč) ze slíbených 240 miliard eur a zřejmě bude potřebovat další peníze.
Podle dalších zdrojů z řeckého ministerstva financí se šéfové mise EU a MMF vrátí do Atén krátce po pondělním jednání ministrů financí eurozóny. Dohoda by mohla být dokončena do konce března. Řecko nemá nutnou potřebu peněz až do května, kdy vyprší splatnost dluhopisů v objemu 9,3 miliardy eur.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
