"Jsme velmi rádi, že můžeme pokračovat v modernizaci uzlu Plzeň, který jsme nultou etapou už úspěšně zahájili v roce 2011," uvedl Topol. Půjde hlavně o kompletní rekonstrukce východní části železniční stanice Plzeň hlavní nádraží, která umožní výrazné zvýšení rychlosti vlaků z dnešních 20 km/h až na 80 km/h na hlavních kolejích.
Jde o rekonstrukci složitých výhybkových konstrukcí a rozsáhlého kolejiště hlavního nádraží a navazujících úseků. Stavba zahrnuje i kompletní obnovu železničního spodku a odvodnění, výstavbu dvou nových a rekonstrukci dvou nástupišť. Pro lepší přístup cestujících bude vybudován nový východní podchod a přestavěn zavazadlový tunel. Modernizací projde i most zvaný Gambrinus přes ulici U Prazdroje. "Stavba výrazně zvýší bezpečnost provozu v uzlu Plzeň díky novému zabezpečovacímu zařízení, pro nějž bude postavena nová budova ústředního stavědla, ale i mnoho dalších technologických zařízení," dodal Topol.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
