Euro kolem 16:45 klesalo k dolaru o téměř 0,2 procenta na 1,377 USD, k japonskému jenu pak ztrácelo 0,1 procenta na 142,90 JPY. Dolar k jenu vykazoval mírný nárůst o skoro 0,1 procenta na 103,76 JPY, zatímco dolarový index, který měří výkonnost dolaru ke koši šesti hlavních měn, odpoledne stagnoval na úrovni 80,09 bodu.
Jednotná evropská měna se dnes podle obchodníků zdá být v lepší kondici než na konci minulého týdne. Tehdy výrazně klesla po náznacích, že by mohl zeslábnout odpor německé centrální banky vůči tištění peněz ze strany ECB.
Ekonomové se domnívají, že nedávné posilování eura je u konce, protože nízká míra inflace v eurozóně a nepřesvědčivý hospodářský růst přinutí ECB udržet uvolněnou měnovou politiku, nebo ji dokonce uvolnit ještě více. Přes šest desítek expertů, které tento týden oslovila agentura Reuters, se domnívá, že za měsíc bude mít euro hodnotu 1,37 dolaru, za šest měsíců 1,33 dolaru a za rok pouze 1,29 dolaru.
Data soukromé organizace ADP dnes mezitím ukázala, že v americkém soukromém sektoru vzniklo minulý měsíc 191.000 nových pracovních míst. To je o něco méně, než se čekalo. Podle pozorovatelů tato data naznačují, že tamní pracovní trh se zřejmě vzpamatovává z dopadů mimořádně tuhé zimy.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
