Projekt TGL se začal plánovat v roce 2008 a měl stát 1,4 miliardy eur (38,4 miliardy Kč). Představou bylo napojit středoevropské země na možné nové zdroje plynu ve Středomoří.
Členové TGL se rozhodli projekt ukončit, protože stávající partneři, kteří jsou všichni dodavateli energie, nenašli nové investory. Podle pravidel EU přijatých po roce 2008 nesmějí dodavatelé energie ovládat její distribuci.
"Další finanční zdroje pro projekt se nepodařilo nalézt kvůli nejasné regulaci a situaci na trhu plynu," uvedla TGL podle agentury Reuters.
Největším podílníkem v TGL je E.ON Ruhrgas, která v něm má 47 procent. Dalšími akcionáři jsou Energie AG Oberösterreich, Salzburg AG, RAG, Kelag a Tigas.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
