Celkem Lufthansa musela během třídenní stávky zrušit 3800 letů, což odpovídá 90 procentům jejího běžného provozu. Rušení letů postihlo téměř půl milionu cestujících. Zhruba 500 letů, které se uskutečnily, řídilo 190 pilotů, kteří nejsou členy odborového svazu Vereinigung Cockpit, a 100 manažerů Lufthansy, kteří mají pilotní oprávnění.
Odbory vyhlásily stávku, aby zvýšily tlak na vedení Lufthansy při jednáních o lepších pracovních podmínkách pro piloty. Požadují, aby Lufthansa neposouvala hranici pro předčasný odchod do důchodu z 55 na 60 let. Piloti chtějí také během nadcházejících dvou let zvýšit plat o deset procent. V současnosti je průměrný plat pilotů Lufthansy 180.000 eur (4,9 milionu korun) ročně. Vedení Lufthansy však nepředpokládá, že by pilotům po stávce předložilo novou nabídku kolektivní smlouvy, která by vyšla vstříc požadavkům odborů.
Kromě Lufthansy způsobila stávka škody i letištím, která přišla o miliony eur na poplatcích za odbavené cestující. Ztráty hlásí i podniky nabízející služby na letištích, kterým se kvůli úbytku pasažérů snížil obrat.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
