"Trestně právní odpovědnost jsme při kontrole neshledali a žalobu jsme zatím nepodali," uvedl Čoček. ŘSD předražilo opravu mostu o více než 50 milionů korun, když dlouhodobě zanedbávalo údržbu mostu a poté kvůli kritické situaci stavby narychlo vybralo bez otevřeného výběrového řízení firmu, která měla most opravit. Cena zakázky se tím zvýšila z odhadovaných 50 milionů na 117 milionů korun.
Přestože ŘSD při zadávání zakázky porušilo zákon, fond dopravy musí podle Čočka náklady na opravu mostu uhradit. Ředitelství silnic by tyto peníze muselo vrátit tehdy, pokud by smlouvu se stavební společností prohlásil za neplatnou antimonopolní úřad.
Smlouvu o opravě mostu uzavřel bývalý generální ředitel ŘSD Pavel Kočica. Zvýšení ceny mostu obhajoval tím, že je způsobeno větším rozsahem oprav. "Došli jsme k závěru, že nejde udělat jednoduchou opravu. Je nutné postavit prakticky nový most. Rozsah rekonstrukce je proto podstatně větší, než byl původní projekt," řekl Mladé frontě Dnes Kočica.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
