"Jsme rádi, že se nám daří získávat zakázky v rámci městských a urbanistických projektů a udržet tak své přední postavení na českém a slovenském trhu," uvedl Borovka.
"Kromě rozšíření portfolia prací, mezi které patří například vodohospodářské stavby nebo revitalizace městských zón, rozšiřuje společnost své působení také do zahraničí. Aktuálně pracuje na některých zakázkách v Litvě," doplnila Štočková.
Eurovia CS, dříve Stavby silnic a železnic, patří k největším tuzemským stavebním firmám. Díky lepším maržím pravidelně předstihuje z hlediska zisku všechny konkurenty. Věnuje se hlavně silničním a železničním stavbám financovaným z veřejných rozpočtů. Loni však podíl státních zakázek klesl na 58 procent ze 70 procent v roce 2009. Firma dlouhodobě vede spor s Ředitelstvím silnic a dálnic ČR o zvlněnou dálnici D47.
Součástí společnosti je i 30 lomů, 25 obaloven a pět pískoven v Česku a na Slovensku. Loni v nich firma vytěžila 5,4 milionu tun kameniva. Na konci loňského roku firma zaměstnávala 2718 lidí, což je o 232 méně než o rok dříve. Vlastníkem je od roku 2006 francouzská Eurovia, která patří do světového koncernu Vinci.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
