Zprávy o jmenování Fieldse novým šéfem se objevily minulý měsíc. Fields řídí každodenní operace firmy od prosince 2012 a od té doby je považován za hlavního kandidáta na Mulallyho nástupce.
Mulally přišel do nejvyšší výkonné funkce ve Fordu ze společnosti Boeing v roce 2006, kdy automobilka zažívala krizi. Má zásluhu na výrazném oživení jejího výkonu a ziskovosti a na tom, že firma jako jediná z velkých amerických automobilek nemusela za finanční krize a recese roku 2008 žádat o pomoc federální vládu.
Mulally se netajil tím, že hodlá ve Fordu skončit, a delší dobu zkoumal možnosti významných pozic jinde. Loni se mluvilo o tom, že se uchází o uprázdněný post výkonného šéfa společnosti Microsoft a v roce 2012 diskutoval o možnosti nastoupit do vlády prezidenta Baracka Obamy. V lednu Mulally sdělil, že u Fordu zůstane ještě nejméně rok.
Výměna v nejvyšší výkonné funkci u Fordu je letos druhou velkou personální změnou v americkém automobilovém průmyslu. V lednu převzala otěže v americké jedničce General Motors Mary Barraová jako první žena v takové funkci.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
