"Navzdory stagnaci na pivním trhu v ČR a při minimálních nákladech na marketing dokázala Pivovary Lobkowicz Group udržet růst tržeb," uvedla firma v komentáři k loňským výsledkům. Zlepšovala se podle něj také ziskovost firmy. Zisk před zdaněním, odpisy a úroky (EBITDA) se v roce 2013 zvýšil o tři miliony Kč na 190 milionů Kč.
Přibližně 70 procent tržeb společnosti pocházelo z prodeje piva do gastronomických zařízení, třicet procent představuje prodej v maloobchodě. Skupina vyvezla přibližně 20 procent své roční produkce. Klíčovými trhy jsou Německo, Slovensko a Polsko.
Součástí skupiny jsou pivovary v Uherském Brodě, Protivíně, Jihlavě, Hlinsku v Čechách, Klášteře Hradišti nad Jizerou, ve Vysokém Chlumci a Černé hoře na Blanensku. Podle generálního ředitele společnosti Zdeňka Radila jedná firma v současnosti o možné akvizici dalšího pivovaru.
Akcie Pivovarů Lobkowicz se začnou obchodovat na pražské burze 28. května. Pivovary své akcie zároveň veřejně nabídnou investorům v Rakousku a neveřejně institucionálním investorům v dalších zemích. Maximální cena za akcii pro drobné investory byla stanovena na 175 Kč. Firma to dnes oznámila na tiskové konferenci. Nabízené akcie představují 48,77 procenta všech vydaných akcií skupiny. Společnost chce prodejem akcií získat peníze především na další rozvoj společnosti.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
