Hyundai má podle rozsudku zaplatit odškodné osm milionů dolarů rodičům a sourozencům devatenáctiletého Trevora Olsona a jeho čtrnáctiletého bratra Tannera Olsona, kteří zemřeli při čelní srážce vozu Hyundai Tiburon. Zbylých 240 milionů dolarů je dodatečné trestné odškodné.
Podle verdiktu porotců, s nímž dnes agenturu Reuters seznámil právník rodiny Olsonových Mark Williams, jednala Hyundai Motor a její americká pobočka Hyundai Motor America se záměrnou nedbalostí, když ignorovala výrobní vadu na svém voze. Porota tak dala za pravdu žalujícím, kteří tvrdili, že za nehodu mohl čep nápravy, který prý náhle praskl a způsobil, že vůz vjel do protisměru a střetl se s jiným automobilem.
Hyundai trvá na tom, že s vozem nic v nepořádku nebylo. Podle firemní verze ve voze vybuchly koupené rachejtle, načež řidič Trevor Olson ztratil kontrolu nad vozem. Mluvčí automobilky Chris Hosford označil rozsudek za urážlivý a řekl, že Hyundai se proti němu hodlá okamžitě odvolat.
Hyundai v listopadu 2008 zahájil sériovou výrobu osobních automobilů v Nošovicích na Frýdecko-Místecku.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
