"Těším se z toho, že jsme mohli uplatnit opci na dalších 40 vozidel, čímž dosáhneme, že dojde ke kompletní obnově vozového parku trolejbusů v našem hlavním městě," uvedl šéf představenstva a generální ředitel Dopravního podniku Bratislava Lubomír Belfi. Podle něj se to podařilo díky aktivní pomoci a účasti slovenského ministerstva dopravy, výstavby a regionálního rozvoje. "Pokud dnes chceme motivovat lidi, aby začali více využívat hromadnou dopravu, musíme jim nabídnout kvalitní služby. Jsem přesvědčen, že 120 nových trolejbusů tento komfort lidem přinese," uvedl ministr Ján Počiatek. Nový projekt významně podpořil evropský operační program Doprava.
Bratislavský dopravní podnik získá v příštím roce 20 velkokapacitních vozů Škoda 31 Tr a 20 krátkých vozů Škoda 30 Tr. "Dodávky z předchozí zakázky na 80 trolejbusů už běží. V Bratislavě byly v dubnu slavnostně předány první dva nové trolejbusy. Všech 80 vozů dodáme do dubna 2015," řekl Kasenčák. Škoda Electric vyrábí pro Bratislavu část trolejbusů s pomocným diesel-agregátem pro jízdu i na místech mimo trakční vedení. Na Slovensku je Škodovka úspěšná také v Prešově, Banské Bystrici a Žilině. V ČR jezdí trolejbusy Škoda ve 13 městech.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
