Meziročně se internetová display reklama v květnu zvýšila o 1,5 procenta. Největší zadavatel Internet Mall v květnu využil reklamní prostor v hodnotě 29,6 milionu korun, což je téměř dvojnásobek jeho dubnové útraty. Druhá skončila společnost HP Tronic s téměř 15 miliony Kč a třetí Ford s inzercí v hodnotě přes 13 milionů Kč.
Největší díl z útraty za internetovou reklamu si odnesl Seznam inzertním výkonem přes 239 milionů korun. Následuje Economia s 88 miliony a Mafra s 83 miliony Kč.
Video reklama generovala 46,7 milionu korun proti 43 milionům v dubnu. Proti loňskému květnu to znamená zvýšení na více než dvojnásobek. Prima získala 12,8 milionu, CET 21 12,3 milionu a Seznam.cz 11,3 milionu Kč.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
