Veřejná konzultace potrvá jeden a půl měsíce ode dne zveřejnění návrhu. Následně ČTÚ vyhodnotí a zohlední zaslané připomínky k návrhu a připraví konečné znění textu vyhlášení výběrového řízení.
"Vlastní zahájení řízení, včetně vyhlášení termínu pro podání přihlášek, se předpokládá na podzim letošního roku," uvedla Tereza Špinková z oddělení komunikace ČTÚ.
ČTÚ chce nabídnout čtyři bloky v pásmu 1800 MHz a dva bloky v pásmu 2600 MHz. Nebude přitom omezený rozsah, na který budou moci zájemci přihazovat. Frekvence mají operátoři získat na 15 let.
Budoucí držitelé kmitočtů budou mít povinnost si frekvence mezi sebou případně vyměnit, aby spolu s dříve přidělenými frekvencemi získali ucelenější pásma, v rámci tzv. refarmingu. Budou muset také připravit velkoobchodní nabídku pro případné virtuální operátory.
ČTÚ v loňské aukci prodal kmitočty v pásmech 800, 1800 a 2600 MHz za celkovou vydraženou částku 8,5 miliardy korun. Část kmitočtů již Telefónica, T-Mobile a Vodafone začali využívat v budovaných mobilních sítích LTE.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
