ICE nakonec nabídla akcie Euronextu za cenu, která byla na dolním konci stanoveného rozpětí 19 až 25 eur. Celkem nabídla k prodeji 42,25 milionu akcií, což představuje 60,36 procenta kapitálu firmy. Primární nabídka ohodnotila celý Euronext na 1,4 miliardy eur (38,4 miliardy Kč) a ICE z nabídky získala 845 milionů eur (23,2 miliardy Kč).
Euronext se po emisi akcií stává samostatným podnikem. S akciemi Euronextu se začalo obchodovat v Paříží, Bruselu a v Amsterodamu. Do konce září se mají akcie prodávat i na lisabonské burze.
Euronext se v roce 2006 spojil s newyorskou burzou NYSE. Loni sloučenou skupinu za zhruba osm miliard dolarů (přes 160 miliard Kč) převzala ICE. Ta však uvedla, že časem Euronext od ostatních aktivit oddělí. Minulý týden koupila ve firmě podíl 33,4 procenta skupina evropských institucionálních investorů. Zaplatili 19,2 eura na akcii, což je o čtyři procenta méně, než byla cena stanovená pro primární nabídku. Investoři se zavázali, že si ponechají akcie nejméně tři roky.
Euronext provozuje akciové trhy v Amsterodamu, Bruselu, Lisabonu a Paříži. Jeho hlavními konkurenty jsou londýnská akciová burza London Stock Exchange Group, německá Deutsche Börse a BATS Chi-X Europe, což je divize amerického burzovního operátora BATS Global Market.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
