"V březnu 2014 nám dal Nejvyšší správní soud (NSS) za pravdu a 13. června 2014 byl Městský soud na základě rozsudku NSS nucen revidovat původní stanovisko a konstatovat porušení zákona ze strany městské části Prahy 11 a magistrátu," řekl Štyler.
Hnutí se společně s částí obyvatel obrátilo na soud kvůli tomu, že radnice nevzala v potaz jejich námitky. Upozorňovali, že zhruba stometrová budova například naruší krajinný ráz, nebo že by projekt porušil takzvanou odstupovou vzdálenost. Rovněž jim vadila výška domu a zvýšení hluku a emisí z aut, která měla ke kancelářské budově jezdit. Navíc měl dům stát na místě parku s pomníkem padlým obyvatelům Chodova z první a druhé světové války. "Zničení pietního místa je nepřijatelné," řekl Štyler.
Na Litochlebském náměstí chtěla společnost Tweelingen vystavět kancelářskou budovu. Ta měla mít 24 pater plus nástavby. Celkem měla do výšky měřit až 105 metrů, okolní domy mají výšku asi 30 metrů. Proti výstavbě se postavili místní obyvatelé i opoziční politici.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
