Jednání budou pokračovat ve čtvrtek v 8:00. "Zatím platí to, že se protest konat bude. Určitě nějaká akce bude, ale není jasné, jak bude velká a zda nebude mít pouze informativní formu," uvedl Mosr. Podle něj předběžně přislíbilo podporu zhruba 250 ze 400 zaměstnanců společnosti.
Odboráři vyhlásili v kladenském závodě na výrobu oceli Poldi od 1. června neomezenou stávkovou pohotovost. Zaměstnanci nedostaly včas dubnovou ani květnovou výplatu. Podle Mosra trvá podobná situace už dva roky a zaměstnancům to působí závažné finanční i osobní problémy. Personální ředitel Poldi Antonín Čimera už dříve ČTK řekl, že situace ve společnosti je odrazem situace v odvětví. Prodleva výpaty mezd byla u té květnové menší než v předchozích měsících. "Další pozitivní směřování by mělo pokračovat i v dalším měsíci," slíbil Čimera.
Poldi vyrábí takzvanou legovanou ocel, která má lepší mechanické vlastnosti. Kladenská huť Poldi bývala pýchou českého průmyslu. Její historie začala před 125 lety, kdy ji založil průmyslník Karl Wittgenstein. Po roce 1945 byla znárodněna, hutní výroba se tam postupně rozšiřovala a v 70. letech byla modernizována a rostla i finální výroba.
V 90. letech se pod vedením podnikatele Vladimíra Stehlíka součásti holdingu dostaly do konkurzu a zastavily výrobu. V dalších letech se do opuštěných hal výroba vrátila, byť v menším měřítku. Od podzimu 2012 funguje Poldi Hütte pod názvem POLDI s.r.o. s novou vlastnickou a manažerskou strukturou.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
