Kladenská Poldi ve středu se zpožděním doplatila zaměstnancům dlužné mzdy. Zpoždění nebylo tak dlouhé jako u vyplácení dubnových výplat, přesto činilo pět dní. "Proběhla tři kola vyjednávání, dnes ráno to ještě pokračovalo a shodli jsme se na tom, že po tomto kroku trochu ustoupíme a protest uspořádáme v poklidu, bez rámusu výměnou za to, že ředitel předstoupí před lidi a vysvětlí jim situaci," řekl ČTK Mosr. Ředitel na shromáždění přislíbil, že lidé s nižšími mzdami budou dostávat peníze na účty od 17. dne v měsíci a všichni je vždy budou mít nejpozději do 21. dne v měsíci.
Odboráři vyhlásili v kladenském závodě na výrobu oceli Poldi od 1. června neomezenou stávkovou pohotovost. Zaměstnanci nedostali včas dubnovou ani květnovou výplatu. Podle Mosra trvá podobná situace už dva roky a zaměstnancům to působí finanční i osobní problémy.
Poldi vyrábí takzvanou legovanou ocel, která má lepší mechanické vlastnosti. Kladenská huť Poldi bývala pýchou českého průmyslu. Její historie začala před 125 lety, kdy ji založil průmyslník Karl Wittgenstein. Po roce 1945 byla znárodněna, hutní výroba se tam postupně rozšiřovala a v 70. letech byla modernizována a rostla i finální výroba.
V 90. letech se pod vedením Vladimíra Stehlíka součásti holdingu dostaly do konkurzu a zastavily výrobu. V dalších letech se do opuštěných hal výroba vrátila. Od podzimu 2012 funguje Poldi Hütte pod názvem POLDI s.r.o. s novou vlastnickou a manažerskou strukturou.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
