Celkové tržby společnosti ve čtvrtletí končícím 31. května stouply meziročně o 11 procent na 7,4 miliardy dolarů. V Severní Americe se tržby zvýšily o deset procent, a v západní Evropě dokonce o 18 procent. "Nike je značkou číslo jedna ve všech deseti největších městech v západní Evropě," prohlásil prezident značky Nike Trevor Edwards.
V celém finančním roce stoupl čistý zisk Nike o devět procent na 2,69 miliardy dolarů a tržby se zvýšily o deset procent na 27,8 miliardy dolarů. Tržby související s fotbalem vzrostly dokonce o 21 procent na 2,3 miliardy dolarů, upozornila agentura AP.
Společnost předpokládá, že fotbalový šampionát podpoří její tržby také v prvním čtvrtletí nového finančního roku. Zakázky na obuv a oblečení značky Nike s dodávkou mezi červnem a listopadem stouply ve čtvrtém čtvrtletí o 12 procent. V samotné západní Evropě se objednávky zvýšily o 25 procent.
Nike na letošním fotbalovém šampionátu v Brazílii poprvé sponzoruje více týmů než německý konkurent Adidas. Firma pro propagaci svých výrobků využila fotbalové hvězdy jako jsou Cristiano Ronaldo či Wayne Rooney. Společnost rovněž upozornila, že většina fotbalistů na mistrovství používá její boty.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
