Generální ředitel automobilky Martin Winterkorn navíc podle listu Braunschweiger Zeitung uvedl, že Volkswagen musí přezkoumat náklady na všech úrovních, aby zajistil udržení ziskovosti při výrobě osobních aut. Součástí Volkswagenu je i mladoboleslavská Škoda Auto.
Volkswagen je největší automobilkou v Evropě a do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě. Koncernu patří také značky Audi, Porsche, Bentley, Bugatti, Lamborghini či Seat.
Agentura Bloomberg upozornila, že koncern Volkswagen zaměstnává téměř 575.000 lidí, což je víc, než jakákoliv jiná automobilka. "Z hlediska produktivity máme ve srovnání s hlavními konkurenty hodně co dohánět," uvedl podle Bloombergu Winterkorn v interní zprávě pro manažery podniku. "Musíme teď udělat jasné, efektivní a někdy i obtížné kroky," dodal.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
