"Pro nás to je přirozený směr růstu," uvedl Juroszek. "Myslíme se, že bychom na tom trhu mohli být konkurenceschopní. V Praze se staví mnohem méně než ve Varšavě, marže jsou vysoké a hypoteční splátky nízké," podotkl náměstek.
Atal působí ve Varšavě, Lodži, Katovicích, Krakově a ve Vratislavi. Loni firma prodala 1301 bytů, čímž si zajistila třetí místo na trhu za rivaly Robyg a Dom Development.
"Zkoumáme ten (pražský) trh a začneme tam podnikat, až k tomu bude vhodná příležitost," řekl Juroszek.
Čistý zisk Atalu loni dosáhl 28 milionů zlotých při tržbách 280 milionů. Společnost letos počítá s lepším výsledkem, řekl bez dalších podrobností Juroszek. Bližší informace nesdělil ani k primární emisi. Od roku 2017 ale prý firma hodlá vyplácet dividendy.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
