Práce na mostě se znovu podařilo stihnout dříve, než stavitelé předpokládali. Podle původního odhadu měla být dálnice průjezdná až kolem 08:00. Při první uzavírce z pondělí na úterý však byly práce hotovy dokonce ještě rychleji než dnes, auta mohla projíždět po D3 bez omezení už od 03:00. "Vždy je naplánován harmonogram prací a je k němu přidána určitá rezerva. V noci z pondělí na úterý všechno probíhalo bez problémů, proto mohl být provoz na dálnici obnovený dříve," řekl v úterý ČTK mluvčí Správy železniční dopravní cesty Marek Illiaš.
Budovaný železniční most bude dlouhý 124 metrů a nad dálnicí povede ve výšce 7,5 metru. Stavba je součástí modernizace tratě v úseku Tábor - Sudoměřice u Tábora. Po budovaném IV. tranzitním železničním koridoru mají v budoucnosti vlaky jezdit rychlostí až 160 kilometrů za hodinu. Cestující se tak dostanou z Prahy do Českých Budějovic za 92 minut.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
