Stavbaři na nadjezdu na 47,9. kilometru montovali tři mostní nosníky, každý z nich si vyžádal jednu uzavírku. První uzavírka začala ve 22:00, druhá kolem 1:00 a třetí v 6:30. Doprava byla pokaždé nejdříve zastavena ve směru na Brno a po půlhodině se přestalo jezdit i na Prahu. Auta nad 12 tun musela po dobu uzavírek počkat na dálnici, pro ostatní řidiče byly připraveny objízdné trasy. Usazování prvního nosníku provázely menší komplikace a práce se asi o deset minut prodloužily, další usazování už podle Ivana Čásenského, který na místě zajišťoval stavební dozor, probíhaly hladce. Potíže nenastaly podle mluvčího středočeské policie Pavla Tuxy ani na objízdných trasách.
Stejné práce stavbaři prováděli na dálnici D1 na Benešovsku už minulý týden, jen o pět kilometrů dál směrem na Brno. I tehdy se mírně zkomplikovala instalace prvního nosníku, zbylé dva díly už usadili mnohem rychleji.
Už během loňského léta byla dálnice opakovaně uzavřena kvůli demolici mostů, které překážely plánovanému rozšíření vozovky. Stavební práce si tehdy vynutily noční uzavírky, které se ale kvůli komplikacím v několika případech o několik hodin prodloužily. Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svojí životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů mohla stát 14 miliard korun.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
