Rekonstrukce spočívá v opravě cementobetonového povrchu a rozšíření vozovky. Stavbaři také upraví příčné sklony a délku přídavných pruhů.
Ve směru na Brno bude doprava na 153,49 kilometru převedena do dvou pomocných jízdních pruhů do protisměrného jízdního pásu a na 162,91 kilometru budou oba pruhy převedeny zpět do pravého jízdního pruhu.
Ve směru na Prahu na 163,33 kilometru bude doprava vedena ve dvou pomocných jízdních pruzích do pravé části dálnice až do kilometru 153,49, kde dopravní omezení končí.
V úseku Lhotka - Velká Bíteš mají práce téměř roční zpoždění. Kvůli problémům s nestabilním podložím loni společnost OHL SŽ stavbu několikrát přerušila a požadovala více peněz na pokrytí neočekávaných víceprací. Toho nakonec dosáhla v říjnu, kdy jí ředitelství silnic zvýšilo rozpočet o deset milionů korun. Spor ale podle dřívějšího vyjádření Ředitelství silnic a dálnic může skončit i u soudu.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
