Důvodem nárůstu je především zavedení nových linek. Autobusy začaly loni ve druhém čtvrtletí jezdit z Prahy do Chomutova a Mostu a z Brna přes Jihlavu do Českých Budějovic, loni v březnu začala fungovat také linka z Brna do Zlína. Některé další linky dopravce posílil. Právě vnitrostátní doprava má na statistiku přepravených rozhodující vliv. Z 3,1 milionu cestujících ji využilo 2,6 milionu lidí.
Největší zájem byl mezi novými linkami o spojení do Chomutova a Mostu, využilo je za rok fungování 354.000 lidí. Ze stávajících linek zažila největší rozmach z Brna do Ostravy, počet cestujících vzrostl o 40 procent, z Prahy do Českého Krumlova o 21 procent. Loni společnost převezla 5,6 milionu lidí, což byl meziroční nárůst o 11 procent.
Během deseti let se stala Jančurova společnost největším českým autobusovým dopravcem na dálkových linkách. Naopak se nedaří sesterskému RegioJetu v provozování železniční dopravy, která je od zahájení v roce 2011 pravidelně ztrátová.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
