Úřad tvrdí, že automobilky omezovaly nabídku náhradních dílů, což vedlo k růstu jejich cen. Největší pokutu dostala domácí automobilka Tata Motors, která musí zaplatit 13,5 miliardy rupií (téměř pět miliard Kč).
Agentura Reuters uvedla, že úřad začal automobilky vyšetřovat už v roce 2011, kdy dostal informace o problémech na trhu s náhradními díly.
Mezi pokutované firmy patří rovněž indická divize německého koncernu Volkswagen, který je mateřskou společností Škody Auto. Pokuty mají zaplatit rovněž indické divize dalších předních automobilek, jako je General Motors, Ford nebo Toyota.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
