Státní investor podle Rýdla považuje nároky stavbařů z převážné části za nedůvodné, nyní k žalobě připravuje vyjádření. "Vždy se v prvé řadě snažíme o mimosoudní jednání a na soud se obracíme až tehdy, když tato jednání nevedou k řešení," sdělila deníku mluvčí Strabagu Edita Novotná. Strabag je vedoucím sdružení zhotovitelů D3. Není jasné, jaké částky si jednotlivé firmy sdružení nárokují, píše E15.
Podle ŘSD se na části nového úseku D3 mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem sesouvají svahy a do mostu přes Koberný rybník prosakuje voda, která pak vzlíná k vozovce. Kvůli zjištěným vadám stát tuto část dálnice odmítl od stavebních firem přijmout do své správy.
Pětadvacet kilometrů dlouhý úsek z Tábora do Veselí nad Lužnicí stál zhruba 14 miliard korun. Pro řidiče se otevřel vloni v létě. Se stavebními firmami stát vede spory také o zvlněnou dálnici D47 u Ostravy.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
