Tržby spojené společnosti přesáhnou 40 miliard dolarů a ZF si díky transakci zdvojnásobí výnosy na dvou největších světových trzích - v USA a v Číně. Zatímco ZF je významným dodavatelem systémů řízení, pohonného ústrojí a komponentů pro šasi, TRW je předním světovým výrobcem zejména brzd a airbagů a jeho největším zákazníkem je německá automobilová skupina Volkswagen.
ZF zaplatí za jednu akcii TRW 105,60 USD, což je dvě procenta nad páteční tržní cenou firmy a 16 procent nad kurzem z 9. července, kdy se objevila zpráva o zájmu ZF o převzetí TRW. Bez započtení dluhu společnosti TRW činí kupní cena 11,7 miliardy USD.
TRW se po spojení stane samostatnou divizí v rámci ZF. Transakce včetně získání souhlasu regulačních úřadů by měla být završena v prvním pololetí příštího roku.
ZF dnes také oznámila záměr odprodat divizi systémů řízení společnosti Robert Bosch GmbH. Tento krok by měl zajistit transakci s TRW souhlas antimonopolních úřadů.
TRW má v České republice šest závodů, v celém světě pak má 200 továren se zhruba 70.000 zaměstnanci. Společnost ZF Friedrichshafen disponuje na českém území čtyřmi provozy, celkově má v 27 zemích světa kolem 120 závodů se zhruba 70.000 zaměstnanci.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
