Rychlostní omezení v úseku ale zůstane, silničáři budou i nadále pracovat ve středním dělícím pásu a na svodidlech. Proti plánům ŘSD z konce července je dnešní termín zhruba o měsíc opožděný.
Doprava bude po 13:00 vedena ve dvou zúžených pruzích v každém směru. V obou směrech ale bude kvůli pracím na svodidlech uzavřena část vozovky.
Podle předběžných informací by dokončovací práce ve středním pásu měly trvat do pátého října a poté by se v řádu dnů mohl celý úsek otevřít pro běžný provoz. Hotový povrch na první polovině dálnice mají dosud dva ze čtyř modernizovaných úseků. Koncem července dělníci dokončili úsek Šternov - Psáře a začátkem srpna úsek Loket - Hořice. Na rozdíl od nich se ale u Lhotky nebude před zimou pokračovat s výměnou povrchu na druhé polovině dálnice a tyto práce budou odloženy na jaro.
Nejstarší část tuzemská dálnice D1 mezi Prahou a Brnem je zhruba deset let za svojí životností. Kvůli prasklinám betonových desek rozhodlo ministerstvo dopravy v roce 2011 o její celkové opravě. Celá akce mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů ministerstva mohla stát asi 14 miliard Kč. Kromě rozšíření povrchu vozovky o 75 centimetrů po obou stranách silničáři zahájili několik lokálních oprav poškozených vozovek.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
