Ústřední téma oprav spočívá podobně jako v předchozím návrhu v odvezení nestabilního materiálu z násypů v okolí mostu, které na mostní konstrukci tlačí a tím ji deformují. Podle dřívějšího vyjádření stavební společnosti jde o opravu za zhruba pět milionů korun. Podle odhadu ŘSD ale kompletní odstranění problémů vyjde alespoň na šestinásobek, uvedl Rýdl.
Hlavním viníkem tak má být takzvaný studený odval, který si do stavby přálo použít samotné ŘSD, který dnes nekontrolovatelně bobtná, argumentuje dlouhodobě Eurovia. Podle Rýdla ale kopané sondy na nejproblematičtějších úsecích dálnice odhalily nejen použití tohoto materiálu ale i řadu dalších příměsí, které by bylo možné charakterizovat jako odpad.
Spor o vady na zhruba devítikilometrovém úseku dálnice v Ostravě vypukl v roce 2011, kdy ŘSD na poškozených úsecích nechalo provést první kontrolní vrty. Na problémy s mosty v Ostravě upozornil letos začátkem srpna na tiskové konferenci ministr dopravy Antonín Prachař (ANO).
cfr mal



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
