\"Ve stavebnictví stále přetrvává převis kapacit nad poptávkou, proto jsou firmy ochotny tyto kapacity nabízet i s mimořádně nízkými cenami, jen aby své kapacity vytížily. Tento stav ale již nebude trvat dlouho a s růstem objemu zakázek a větším nasycením trhu dojde i k růstu cen stavebních prací. Například u železničních staveb je to již nyní vidět, naopak u silničních staveb je konkurence velice vyostřená,\" poznamenal ředitel analytické společnosti CEEC Research Jiří Vacek.
Ve srovnání s celkovou bilancí všech veřejných zakázek je na tom stavebnictví oproti jiným oblastem zakázek podstatně hůře. Průměrná sleva počítaná za všechny zadané veřejné zakázky bez ohledu na sektor činí letos 11 procent. U staveb tak je toto procento téměř až dvojnásobné.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
