\"Ministerstvo dopravy pod Antonínem Prachařem nezvládá organizaci rekonstrukce D1, zrušilo stavbu dálnice R52 na Vídeň, prochází neustálými personálními výměnami, nezvládá vybrat provozovatele mýta a neustále odkládá otevření železnice konkurenci,\" shrnul důvody kritiky ze strany ODS Stanjura.
Prachaře v minulých dnech kritizovala i opoziční TOP 09. Navrhla vznik vyšetřovací komise, která by měla prověřit zadávání veřejných zakázek v oblasti dopravy. Spolu s ODS kvůli tomu požádá o svolání mimořádné schůze Sněmovny.
Prachař se dnes proti některým kritickým hlasům ohradil. V případě spojení Brna a Vídně uvedl, že bude i nadále připravované jako rychlostní silnice. Podmínkou výstavby čtyřproudé komunikace je ale to, aby na ni v Rakousku navazoval stejný typ komunikace, což ale zatím sousední země nechystá. Přípravu podle Prachaře rovněž komplikuje skutečnost, že byly zrušeny zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje. Zatím se proto bude stavět jen dvouproudý obchvat Mikulova. Kvůli tomu ministra kritizoval i hejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek (ČSSD).



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
