\"Dálnici jsme mezi 62. a 70. kilometrem otevřeli před sedmou hodinou. Další plánovaná uzávěra už nebude,\" potvrdil ČTK operační důstojník dálniční policie.
Vítr nefoukal, ale pršelo, přesto se stavbařům v noci podařilo osadit druhý vrchlík oblouku mostu o hmotnosti téměř 40 tun a dlouhý 28 metrů. \"Práce se nám podařilo zkrátit o 14 hodin. Další uzávěru D3 už nepotřebujeme, práce budou pokračovat za provozu,\" uvedl Hátle.
Nový železniční most na přeložce trati v úseku Chotoviny-Sudoměřice u Tábora vede nad dálnicí ve výšce 5,5 metru. Stavba je součástí modernizace IV. železničního koridoru. Asi 13 metrů široká nosná konstrukce je zhruba sto metrů dlouhá. Vrchol oblouku nad mostovkou je ve výšce 16,5 metru.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
