\"ČD Cargo ukázalo zkušenost i dravost. Potěšilo nás, že byli schopni konkurovat novým soukromým firmám, a velmi příjemně nás překvapila i vysoutěžená cena,“ řekl deníku obchodní ředitel Severní energetické, které patří důl ČSA i chvaletická elektrárna, Damir Dordevič. AWT podle MfD nabídlo v soutěži cenu zhruba 100 korun za tunu.
Než ČD Cargo o zakázku loni přišlo, měla hodnotu 700 milionů korun ročně. Nyní spadla pod 300 milionů korun. Společnost ale odmítá, že by s cenou šla pod náklady. \"Silná konkurence na trhu nákladní dopravy způsobuje zásadní snížení marží a tento trend trvale pokračuje. Výjimkou pochopitelně není ani zmíněná zakázka na přepravu uhlí do Chvaletic. Naše nabídnutá cena je samozřejmě zisková, i když marže je nižší než dříve,\" sdělil MfD šéf ČD Cargo Oldřich Mazánek.
ČD Cargo v prvním pololetí meziročně zdvojnásobilo zisk na 540 milionů korun. Přeprava ale v prvních šesti měsících klesla o pět procent. Zvýšení zisku pomohlo výrazné propouštění a také to, že společnost přestala s přepravou některých ztrátových vozových zásilek.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
