Nejprodávanější značkou byla Škoda s růstem o 18 procent na 42.757 aut, což představuje tržní podíl 30,2 procenta. Na druhé místo poskočila Hyundai s 13.804 prodanými vozy a na třetí pozici naopak poklesl Volkswagen s odbytem 13.358 vozů.
Trh táhly hlavně prodeje firmám, které měly na nákupech podíl 64 procent. Nejprodávanější byly vozy nižší střední třídy s podílem 27 procent, následují malé vozy s 18 procenty.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
